W okresie od 3 do 16 stycznia 2025 roku w Sochaczewie odbędą się konsultacje społeczne, które mają na celu zebranie opinii na temat projektu uchwały w sprawie zmiany statutu miasta. Mieszkańcy oraz organizacje pozarządowe będą mieli możliwość wyrażenia swoich uwag na temat proponowanych zmian. Konsultacje zaplanowano w formie zebrania opinii, które będzie prowadzone w Biurze Obsługi Klienta. Zgłoszenia będą przyjmowane także drogą elektroniczną poprzez specjalną platformę konsultacyjną.
Wszyscy zainteresowani mają szansę na aktywne uczestniczenie w konsultacjach, które odbywać się będą w dni robocze w godzinach 8:00-16:00. Aby wziąć udział w konsultacjach, opinie należy składać na przygotowanym formularzu, który będzie dostępny od 3 stycznia 2025 roku. Formularze będą dostępne zarówno w Biuletynie Informacji Publicznej, jak i w Biurze Obsługi Klienta oraz na platformie internetowej przeznaczonej do konsultacji.
Celem przeprowadzanych konsultacji jest uzyskanie informacji na temat oczekiwań i sugestii mieszkańców oraz przedstawicieli organizacji, które działają na rzecz pożytku publicznego. Wydział Sekretarza Miasta będzie odpowiedzialny za organizację całego procesu, co ma zapewnić rzetelne i przejrzyste zebranie opinii społeczności lokalnej. Udział w konsultacjach jest istotny, gdyż to mieszkańcy mają szansę wpłynąć na kształt przyszłych zmian w statucie swojego miasta.
Źródło: Urząd Miasta Sochaczew
Oceń: Konsultacje społeczne dotyczące zmian w statucie miasta Sochaczew
Zobacz Także